השתלמות חדשה ועוד

אוקטובר 31, 2009 at 3:12 pm כתיבת תגובה

שלום לכולם,

לפני שבועיים פתחתי השתלמות חדשה ברמת גן. ההשתלמות נפתחה לכלל המורים,

 ומטרתה לחשוף את המורים לאפשרויות הגלומות בשימוש במחשב ובברקו בכיתה.

ההשראה להשתלמות הגיעה לי מהפרויקט אותו אני מלווה בראשון לציון.

אמנם ברמת גן ההשתלמות היא לכלל המורים ולרובם הגדול אין גישה למחשב ולברקו בכיתותיהם,

חשבתי לנכון שהשתלמות זו תפקח את עיני המורים ואולי אם יהיה צורך מן השטח. מורים ירצו ויבקשו, יענו לכך הגורמים המוסמכים.

להשתלמות הגיעו 28 איש. לא ציפיתי להיענות כה גדולה, אך נראה שיש לכך דרישה.

במפגש הראשון הרצה בפני המשתלמים ד"ר אברום רותם , אותו אני מכנה "אורים ותומים" בנושא "מורה מקוון".

אברום נתן הרצאה מאלפת על הגדרות שונות ורמות שונות של מורה מקוון.

אתמול היה המפגש השני של ההשתלמות, ובמפגש זה חשפתי את המורים לאתרים רבים ברשת , כ-100, שיכולים לשמש את המורים

בכיתותיהם במהלך השיעור.

לאחר ההשתלמות וגם מתגובות שקיבלתי במייל, ראיתי שקלעתי לדעת גדולים.

המורים התלהבו מהרעיונות שהועלו, מן האתרים הקיימים ומהשפע הנמצא ברשת לשירותם.

שמחה אני שהצלחתי לעורר במורים את העניין ואת המוטיביצה לשימוש במחשב בכיתה.

כל צעד קטן כזה הוא מבחינתי צעד גדול לשימוש במחשב בכיתה.

מחר, יום ראשון, אני פותחת השתלמות דומה בראשון לציון. קהל היעד שלה הוא רכזי תקשוב.

אשמח לעדכן אתכם לאחר מכן על הרגשות, התחושות ועוד של המורים בתהליך ההטמעה של הפרויקט בעיר.

להשתמע, וכמו שד"ר אברום רותם אומר ( כותב) רק טופ.

רונית נחמיה

Entry filed under: כללי.

מתחילים להיכנס למסלול מאגר ידע עירוני ועוד…

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


פוסטים אחרונים

אוקטובר 2009
א ב ג ד ה ו ש
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

%d בלוגרים אהבו את זה: